2010. augusztus 9., hétfő

Horvátország Krk sziget 2009 (3. napon )

Kedden  3. napon  

A csoporttal Autóbusszal Baska- ra utaztunk, 
Ez egyik legszebb strandja  a Krk szigetnek.









Baska
Kirándulás, séta a városban.
Városnézés
  
Hát elcsodálkoztam  a szűk sikátoros  utcák láttán,
megdöbbentő élmény volt számomra, mert még nem  jártam ilyen  helyen, csak  filmekben  láttam, hasonlót.
Nagyon  nagy élményt  nyújtott nekem, Egy kicsit körbe sétáltunk a várost. Igaz ugyan, 
hogy egy napra  ez  nagyon zsúfolt program volt , hogy strandolás  és városnézés is, de ezt 



 Parton a kikötőben







könnyen meg tettünk,mert  a csoport egyik fele várost nézett  a másik strandolt. Ez a település  egy kis nyaraló városka. 
 .Valószínű  régi a házakból ítélve,a település több száz éves is lehet, talán halász település  lehetett a sziget ezen a részén is.

Programunk  séta a parton , majd ismét vissza a városba
a séta közben gyönyörű  panoráma tárult elénk.

Panoráma
 Gyönyörű a táj





Strandon

                    Nagyon jót strandoltunk,szívesen maradtam volna még,
szeretnék ide ismét elmenni.                                    


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése